ادامه تنش‌ها در غزه‌؛
وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر روز گذشته(سه شنبه) آخرین آمار شهدا و مجروحان را اعلام و از شهادت ۱۰۳۲۸ نفر از جمله ۴۲۳۷ کودک از ابتدای جنگ تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکنون خبر داد.
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷ - ۰۹:۳۵
  • 00
ادامه تنش‌ها در غزه‌؛
آخرین اخبار از طوفان الاقصی/ خبر در حال تکمیل است
آخرین اخبار از طوفان الاقصی/ خبر در حال تکمیل است

 *فلسطین الیوم: خارج کردن پیکر 17 شهید از زیر آوار چند خانه در محله الشجاعیه در شرق غزه.

*روزنامه هاآرتص: تمام اطلاعات دستگاه های جاسوسی اسرائیل درباره تونل های حماس بسیار کمتر از حجم و پیچیدگی این تونل ها در عالم واقع است.

*کانال عبری کان: از سه شنبه گذشته تاکنون 32 سرباز و افسر اسرائیلی در درگیری های زمینی در داخل غزه کشته شده اند.

 *مقاومت فلسطین: آموزش برای نبرد طوفان الأقصی از 10 سال قبل آغاز شده بود.
برخی منابع آگاه در مقاومت فلسطین فاش کردند که برنامه‌ریزی و آموزش برای نبرد طوفان الأقصی از ۱۰ سال قبل در سطح نهادهای نظامی جنبش حماس آغاز شده بود.

* یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد که در ادامه حمایت تسلیحاتی واشنگتن از تل‌آویو، پنتاگون ۲ سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین را به مدت ۱۱ ماه به اسرائیل اجاره داده است.

* نیروهای مقاومت در نواز غزه از ساعاتی پیش، از انهدام تانک و خودروهای نظامی رژیم خبر می‌دهد.گردان‌های القسام اعلام کردند، پنج تانک صهیونیست‌ها را در منطقه التوام، دو تانک در جنوب غرب شهر غزه، یک خودروی نظامی در شمال التوام منهدم کردند.

* وزیر خارجه آمریکا بعد از نشست گروه هفت در ژاپن در گفت‌وگو با خبرنگاران از رژیم صهیونیستی خواست غزه را بعد از پایان جنگ با حماس اشغال نکند. پیش از این وزیر خارجه ژاپن اعلام کرده بود که گروه ۷ با محکوم کردن حمله حماس موافقت کرده است.

* سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز اعلام کرد که ۱۰۵۶۹ شهروند فلسطینی تاکنون شهید شده اند. شمار زخمی ها هم به ۲۶ هزار و ۴۷۵ نفر رسیده است.

* سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که تل‌آویو از ایالات متحده آمریکا خواسته ۲۰۰ پهپاد انتحاری از نوع سویچ بلید ۶۰۰ به این رژیم بفروشد.

*وزیر خارجه آمریکا می‌گوید اسرائیل قصدی برای اشغال مجدد غزه ندارد.

*منابع صهیونیستی از شلیک موشک هدایت‌شونده از جنوب لبنان به سمت شهرک مرزی افیفیم در اراضی اشغالی  خبر دادند. 

*مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌ای از مورد هدف قرار دادن نیروهای پیاده ارتش رژیم در نزدیکی پادگان دوویو، در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن یک آمبولانس خبر داد؛ حمله‌ای انتقام‌جویانه که با تلفات همراه بوده است.

* حزب‌‌الله یکبار دیگر مواضع رژیم در «بیاض بلیدا» را هدف قرار داد.  

 

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰